5 przydatnych linków, które pomogą w prowadzeniu fanpage

Kiedy prowadzisz bloga mimowolnie stajesz się twórcą treści w mediach społecznościowych. Zakładasz fanpage, próbujesz wchodzić w interakcję ze swoją społecznością, ale nie zawsze idzie gładko. Czasem wieje nudą, ludzie milczą jak zaklęci, a zasięg dawno padł śmiercią naturalną. Jeśli ten problem dotyczy Ciebie, to koniecznie zajrzyj do 5 poniższych linków.
Jak prowadzić fanpage na facebooku - garść praktycznych porad i spis dobrych praktyk prosto od Jest Rudo. Zajrzyjcie koniecznie, bo jak prowadzić fanpage radzi blogerka, której to wychodzi i to bardzo dobrze.
Jak zaprzyjaźnić się z Facebookiem? - Blog Ojciec zdradza swoje sposoby na prowadzenie fanpejdża skierowanego do rodziców. Coś w tych radach musi być, bo FB śmiga mu jak u mało kogo, fanów jest już ponad 15k, a co więcej oni żyją, odzywają się i dają znać o sobie.
Jak ożywić fan-page i zyskać więcej fanów na Facebook’u - Urszula Phelep, znana ze swoich porad marketingowych i biznesowych doradza jak rozkręcić fejsika i podpowiada m.in że czasem warto skorzystać z reklam.
20 tysięcy lajków. 10 obserwacji - Krótkie case study Michałą Góreckiego o jednym poście na fb, który zdobył 20 tysięcy lajków. Tak się zdobywa fejm :)
Nic na Facebooku nie dzieje się "samo" - Przydatny wpis Pawła Opydo o bezpieczeństwie na Facebooku i ochronie fanpejdża przed wirusami.
i w bonusie coś o Insta:
Budowanie marki na Instagramie - duży i obszerny tekst o budowaniu zasięgowego profilu na Insta. Rady są skierowane głównie do marek, ale dla bloga też można coś wyciągnąć.
A jak tam Wasze fejsbunie? Śmigają pięknie czy potrzeba im małego kopa ? :) 

24 komentarze:

  1. Porad na temat FB nigdy nie za wiele. Każda informacja jest na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tym bardziej, że na FB wszystko zmienia się na bieżąco i trzeba śledzić nowości.

      Usuń
  2. Jak zawsze można na Ciebie liczyć w przydatnych informacjach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Super:) Fajnie, że linki są przydatne, sama wiele z nich wyciągnęłam informacji.

      Usuń
  4. U mnie niestety bez szału, pomimo sporej liczby polubień. Część z tych artykułów już czytałam i powoli wprowadzam w życie. Mam nadzieję, że będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój będzie śmigał jak przeczytam te wszystkie rady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bank! Widzę, że już nabiera rozpędu powoli :)

      Usuń
  6. Ja ostatnio też zebrałam informację na temat prowadzenia profilu na fb z mojej perspektywy. Ciężka to praca, ale jak się mocno czegoś chce, to warto poświęcić temu czas i energię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie :) Chętnie zajrzę do Twojego wpisu.

      Usuń
  7. Ja jeszcze nie mam fanpage na fb i może to błąd.... . A rady przydatne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. whoa, ale piguła wiedzy!
    jutro się uczę. dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie poczytam, bo z fb jestem na bakier. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agata ale fajne zestawienie, lece klikac po linkach, bo wybralas takie autorytety i dowiadywac sie. Pozdrawiam serdecznie i dziekuje Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że linki są wartościowe. Sama sporo wyciągnęłam z nich wiedzy dla siebie :)

      Usuń
  11. Potrzeba kopa! Zaraz będę się edukować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie nie śmiga, będę czytać i wdrażać. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, skorzystam sobie z tych linków na pewno, bo o ile na blogu coś się zawsze dzieje, to Facebook codziennie od nowa umiera śmiercią naturalną, a nie jestem w stanie bez przerwy go reanimować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. idę poczytać za twoją namową te rady. Ale ważniejsze będzie jeszcze zastosowanie ich ;) bo samo czytanie nic nie da ( poza wiedzą )

    OdpowiedzUsuń