6 oryginalnych prezentów na Dzień Matki

fotoksiążka na dzień matki

Mamy powinny mieć święto każdego dnia. Absolutnie! Bez względu na porę roku i datę w kalendarzu. Zrozumiałam to dopiero, gdy urodził się mój syn – wielki miłośnik nocnego życia. Doceniłam, ile wysiłku mama włożyła w moje wychowanie i staram się doceniać to już zawsze. 26 maja oczywiście pamiętam o życzeniach mojej mamy i…..swoich. Ten dzień obchodzę już przecież podwójnie i z okazji Dnia Matki przygotowałam kilka pomysłów na ciekawe i absolutnie niepraktyczne prezenty.

Zanim kupisz kolejny prezent z serii praktyczna patelnia lub zestaw kosmetyków, zastanów się dobrze - co naprawdę chciałaby dostać Twoja mama? Może ma jakieś marzenie i zwleka z jego realizacją? Może brakuje jej czasu dla siebie i potrzebuje odpoczynku? Może chciałaby po prostu spędzić z Tobą miło dzień? Na takie okazje nie szukam szczególnie przydatnych upominków – mama kupuje je sobie sama albo i tak dostanie od kogoś innego. Zależy mi za to, by prezent wywołał prawdziwy uśmiech i sprawił radość. Sprawdź moje propozycje prezentów na Dzień Matki, a może uda Ci się miło zaskoczyć mamę w dniu jej święta:


1. Leniwy dzień, spędzony razem ❤ 
prezenty na dzień matki

Dobra kawa i ciasto (oczywiście przyniesione przez Ciebie), a do tego masa wolnego czasu – kiedy ostatnio spędzałaś tak dzień ze swoją mamą? Jeśli dawno, to koniecznie trzeba to nadrobić. Myślę, że dobrą tradycją jest specjalne celebrowanie dnia matki. Staram się wtedy spotkać z mamą i spędzić z nią prawdziwie leniwy dzień. Obie ładujemy wtedy akumulatory i możemy nacieszyć się sobą. Może to być wspólne wyjście na kawę, do kina albo wycieczka rodzinna czy nawet impreza w domowym ogrodzie. Ważne, by zwolnić, pogadać i powspominać, jak to kiedyś było i pokazać jak bardzo się to docenia.

2. Wspomnienia zachowane na zawsze, czyli fotoksiążka
fotoksiążka dla mamy

Taki prezent powinien ucieszyć zarówno mamy z dłuższym stażem, jak i te młodsze. Robimy przecież mnóstwo zdjęć, więc warto wywoływać je, by nie przepadły w czeluściach pamięci komputerów i telefonów. Nie musimy nawet głowić się nad estetycznym ułożeniem zdjęć, bo możemy korzystać z ładnych, gotowych szablonów. Ja w tym roku postawiłam na fotoksiążkę, która podsumowała ważne momenty z życia mojego i mojej siostry. Wiem, że przeglądanie tych zdjęć sprawi mamie ogromną radość, a przy okazji będziemy mogły powspominać i porozmawiać o nich przy kawie. 
fotoksiążka dla mamy
fotoksiążka dla mamy
fotoksiążka dla mamy

Co myślicie o takim prezencie dla mamy? Jeśli chcecie zrobić mamie (lub sobie!) przyjemność i zachować wspomnienia na zawsze, to mam dala Was świetną wiadomość :) Printu przygotowało dla Was rabat w wysokości 47 proc na fotoksiążkę! Wystarczy, że zamówicie fotoksiążkę przy użyciu tego ->linku<-

3. Wymarzony kurs gotowania lub fotografii
co kupić na dzień matki

Moja mama uwielbia fotografować, ale robi to intuicyjnie. Wiem, że chciałaby poznać zasady profesjonalnej fotografii, więc kurs z pewnością, by ją ucieszył.  Podobnie może być z gotowaniem czy makijażem. Takich ofert jest już naprawdę sporo i wystarczy dobrze przeszukać sieć, by znaleźć studio, w którym można zapisać się na kurs (najlepiej razem z mamą).

4. Zestaw do manicure hybrydowego
oryginalny prezent na dzień matki
Ostatnio furorę robi manicure hybrydowy, więc czemu by nie wykonać go samodzielnie w domu? Wszystkie kobiety przecież lubią dbać o swoją urodę. Oprócz zestawu do wykonania „hybrydy”, możesz także wykonać ją na paznokciach mamy w ramach instrukcji korzystania z zestawu. Do tego kawa i miłe popołudnie gotowe.

5. Ręcznie robione kosmetyki
oryginalny prezent na dzień matki

Ostatnio trafiłam na sklep z kosmetykami wyrabianymi metodami rzemieślniczymi. Mydełka, kremy i balsamy są ręcznie robione z organicznych produktów i pakowane w piękne pudełka np. w kształcie muffinek. Tego rodzaju kosmetyki bez problemów znajdziecie też w sieci. Możecie dołączyć do nich personalizowany liścik, dzięki czemu prezent dla mamy nabierze bardziej osobistego charakteru.

6. Prezent dla mamy DIY - flowerbox
oryginalny prezent na dzień matkioryginalny prezent na dzień matki

Jeśli chodzi o prace DIY, to nie czuję się w nich zbyt pewnie. Wolę kupić coś gotowego i mieć pewność, że będzie wyglądało ładnie, ale mogę zrobić wyjątek dla kwiatów w pudełku. Tego rodzaju boxy osiągają bardzo wysokie ceny, a okazuje się, że ich wykonanie własnoręcznie jest banalnie proste. Potrzebne są do tego:
Pudełko
Folia
Gąbka florystyczna
Dowolna kompozycja kwiatów
Odsączoną gąbkę z wody i wkładamy do folii, a następnie do pudełka (najlepiej szukać tych produktów w sklepach florystycznych). W gąbkę trzeba następnie ponabijać łodygi kwiatów, przyciętych do równej długości i… gotowe! Możecie komponować ze sobą różne kwiaty lub postawić np. tylko na róże. Z pewnością w każdej wersji taka kompozycja będzie prezentowała się pięknie. Gotowe tutoriale znajdziecie np. na Pintereście. 


Jak podobają się Wam moje propozycje? Znaleźliście wśród nich prezent dla mamy? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz