Znalezione w internetach - do poczytania i pośmiania w kwietniu

blog lifestylowy

Zdarza się, że moja praca, to godziny spędzone na researchu. Często przypadkiem trafiam na ciekawe treści i zapisuję je na później. Bywa, że uśmieję się przy nich albo wzruszę. Czasem wpadnie mi w ręce ciekawostka, którą się zachwycę lub zainspiruję. Zobacz, czy treści, które spodobały mi się w kwietniu, też Cię zaciekawią.


Do obejrzenia i przemyślenia:

Robert Rutkowski to terapeuta, który chyba jak mało kto potrafi świetnie opowiadać o emocjach i ludzkiej psychice. Dlaczego się zakochujemy? Dlaczego kochamy i dlaczego zdradzamy? Na wszystkie te pytania znajdziecie odpowiedzi w wywiadzie, którego Robert Rutkowski udzielił Łukaszowi Jakóbiakowi (tak, to ten koleś od wkrętu z Ellen, ale to nieistotne). Polecam ten wywiad każdemu kto lubi tematy związane z emocjami, a ja takie uwielbiam:


Ciekawostka: Nauka kodowania z robotami od najmłodszych lat?

Czy Twoje dziecko marzy o zbudowaniu własnego robota? Jak najbardziej jest to możliwe i nie tylko przy użyciu kartonu i kleju. Robota można skonstruować też przy pomocy specjalnych klocków i elementów konstrukcyjnych, a później zaprogramować go i "ożywić". Brzmi genialnie? Owszem! Taką zabawę oferuje firma Jimu Robot. Ja jestem zachwycona, ale jedyne co mnie przeraża, to niestety cena.....która wygląda na zaporową.


Coś ładnego: Najmodniejsze rośliny do Twoich wnętrz

najmodniejsze rośliny doniczkowe do domu


Podobają Ci się zdjęcia z Pinteresta i Instagrama z charakterystycznymi roślinami o zielonych, wielkich liściach? Nie wiesz jak nazywa się taki badyl i chcesz mieć go w domu? Zajrzyj na bloga Piąty Pokój, gdzie znajdziesz krótki przewodnik po najmodniejszych kwiatach doniczkowych i roślinach z internetów.

Dobrze wiedzieć - Nowy darmowy stok

darmowe zdjęcia z internetu

Potrzebujesz na blogu lub do pracy darmowych zdjęć wysokiej jakości. Zajrzyj na tego, nowego stoka, który wyszukuje z całych internetów najładniejszych zdjęć na licencji CC0.

Do pośmiania:

Seniorzy i technologie. Wiem, że nie powinno śmiać się ze starszych osób, ale w tym wypadku po prostu nie da się inaczej. Przezabawne sytuacje z życia wzięte z dziadkami i ich smartfonami. Zobaczcie kto wygra: technologie czy tradycja? :)

Jeśli jeszcze nie czytałeś ostatnich, kwietniowych postów na blogu, szybko przejdziesz do nich klikając w tytuły:
23 prawdy o byciu mamą 3-latka
Przytulny kącik na tarasie z hamakiem - idealny!
Niepłodność: Dowiedz się co robić, gdy zbyt długo czekasz na ciążę

Jak podobało się Wam moje, kwietniowe zestawienie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz