Przytulny kącik na tarasie z hamakiem - idealny!

fotel hamakowy na tarasie

Marzyłam o takim miejscu. Miękki koc, poduchy, hamak, lampiony i zieleń – tak powstał idealny, przytulny kącik w miejskiej dżungli. Zobacz, jak łatwo możesz wyczarować taki na własnym balkonie.

To niebywałe, jak można odmienić taras przy pomocy kilku gadżetów. Wcześniej było na nim jakby pusto. Okazuje się, że wcale nie tak łatwo zaaranżować blisko 20 m kw. przestrzeni, by było przytulnie. W zeszłe lato udało się nam stworzyć kącik do grillowania, mamy meble ogrodowe, ale zdecydowanie czegoś brakowało. Zaczęłam, więc przeglądać inspiracje i po prostu zakochałam się w aranżacjach z fotelami hamakowymi. Szukałam hamaka, który wpasuje się w otoczenie naszego tarasu i trafiłam na ręcznie pleciony, kremowy fotel marki Koala. To było to! Skonsultowałam szybko z mężem, czy w ogóle montaż jest u nas możliwy, a obsługa whamaku.pl doradziła mi jaki zestaw montażowy wybrać. Okazało się, że fotel hamakowy można bez problemów zamontować do sufitu. Wezwałam, więc na pomoc bohaterów domu, w ruch poszła wiertarka i zabraliśmy się do działania. Montaż okazał się być łatwy i hamak był gotowy do użytku w ciągu jednego wieczora.



Hamak już był, więc zrobiło się całkiem fajnie, ale brakowało mi czegoś zielonego. Jak tylko wróciło słońce, pojechaliśmy do centrum ogrodniczego. Wypytałam ogrodnika o rośliny, które przetrwają na naszym tarasie. Nie chcę przesadzać ich na zimę do ogródka ani patrzeć, jak umierają od mrozu, więc postawiliśmy na zimozielone krzewy, wrzośca i drzewko – wierzbę, która wspaniale zakwitnie latem. Dorzuciliśmy jeszcze sznur lampek, lampion i zrobiło się…. po prostu cudownie! Z resztą zobaczcie:


pomysł na taras galeria
hamak na tarasie
blog lifestyle wnętrza dom
taras zdjęcia
pomysł na taras
taras zdjęcia
relaks na tarasie
relaks na tarasie
rośliny na taras

W przyszłości chciałabym żeby po tarasie można było chodzić boso po naturalnym drewnie. Na razie takie plany musimy odłożyć, ale "trawa" spisuje się też całkiem nieźle. Krzewy, które kupiliśmy będą obrastały barierkę i w ten sposób powinna powstać naturalna, zielona ścianka, która będzie komponowała się z naturalnym otoczeniem tarasu.Koniecznie dajcie znać, jak podoba się Wam mój przytulny, tarasowy kącik. Jeśli macie pytania odnośnie hamaka i jego montażu, piszcie śmiało!


Na naszym tarasie znajdziecie:

Fotel hamakowy i poduchy marki Koala – whamaku.pl
Koc – Pepco
Skrzynia na kwiaty, lampion – Ikea
Stół i ławka - Ikea
Sznur lampek – Primark Home (przywieziony z wyjazdu)




Partnerem wpisu jest: www.whamaku.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz