Kącik do wypoczynku na tarasie – inspiracje z hamakami

hamak na taras

Odkąd zobaczyłam aranżacje balkonów i ogrodów z hamakami, zamarzyłam, by stworzyć taki przytulny kącik na naszym tarasie. Ma to być miejsce, w którym w ciągu dnia zasiądę z książką i kawą, a wieczorem napiję się lampki wina w towarzystwie znajomych. Jaki hamak najlepiej wybrać na balkon lub taras? 

W tym sezonie wiosennym stawiam na ogarnięcie naszego mini ogródka i tarasu, bo właśnie tam zamierzam przenieść swoje domowe biuro, gdy już zrobi się całkiem ciepło. W zeszłym roku udało nam się doprowadzić taras (klik) do całkiem niezłego stanu, ale nie ukrywam, że jest na nim jeszcze trochę pusto i brakuje klimatu. Myślę, że efekt przytulności i „wow” uda się nam osiągnąć dzięki efektownemu hamakowi. Do niego dodam miękkie poduchy, koce, lampki led, lampiony, kilka roślin… i będzie idealnie! Już widzę tam siebie z kubkiem kawy o poranku i laptopem na kolanach, a wieczorem będziemy przesiadywać w hamaku z Igorem i czytać razem książki. W weekendy za to zasiądę wygodnie, gdy odwiedzą nas znajomi i będziemy wspólnie biesiadować do późna. Tylko najpierw trzeba wybrać…

Marzy mi się fotel hamakowy


Przede wszystkim wybór wygodnych i przy tym efektownie wyglądających hamaków jest ogromny. Nie znając zbytnio tematu, zaczęłam przeglądać dostępne modele i szybko odkryłam, że na naszym tarasie najlepiej sprawdzi się fotel hamakowy. Dlaczego? Wystarczy zamontować go do sufitu i mamy do dyspozycji dodatkowe siedzisko. Bardzo spodobał mi się też design takich huśtawek, bo można wybierać zarówno spośród neutralnych i romantycznych modeli, jak i tych bardziej nowoczesnych czy kolorowych, które świetnie wpiszą się w aranżacje w stylu boho. Spośród dziesiątek modeli wybrałam kilka faworytów:


fotel hamakowy na taras



Najbardziej podobają mi się wiszące fotele w kremowych, jasnych kolorach. Co ciekawe niektóre modele wykonane są ręcznie z najwyższej jakości materiałów, co powoduje, że zapewniają wygodę i sprawdzają się w codziennym użytkowaniu. Z tego wynika też ich cena (300-700zł), ale zakładając, że można dobrać do nich kilka poduch, lampionów, lampek i „taras” sam się robi, to cena i tak nie jest wygórowana.


A może wygodny hamak?



Jeśli jednak wolisz tradycyjny hamak i masz przestrzeń, by zaaranżować go w swoim tarasie i ogrodzie, to koniecznie zwróć uwagę na te modele:



hamak do ogrodu

Jak podobają się Wam moje propozycje? Już wkrótce pokażę Wam, jak można zaaranżować fotel hamakowy na własnym tarasie. Jestem pewna, że będzie pięknie 😊



Wszystkie powyższe modele (a nawet znacznie więcej) foteli hamakowych i hamaków znajdziecie w sklepie whamaku.pl, który jest partnerem dla tego wpisu.

whamaku.pl
link do sklepu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz