Sprawdzone pomysły na prezent świąteczny dla przyjaciółki


Znasz ją pewnie od zawsze i rozumiecie się bez słów. Oczywiście mam na myśli przyjaciółkę. Ja bez swojej wiodłabym smutny i nudny żywot, więc co roku myślę o tym, jaki prezent sprawiłby jej przyjemność. Na szczęście mam już kilka sprawdzonych pomysłów, które i Tobie ułatwią zakupy.

Kiedyś widywałyśmy się po kilka razy w tygodniu albo dzwoniłyśmy do siebie i wisiałyśmy na telefonie godzinami. Teraz ona mieszka za granicą, ma swoje sprawy, a ja rodzinę, firmę i ciągle „coś”. Nie ma jednak opcji byśmy nie spotkały się w najważniejszych momentach w roku. Dzwonimy do siebie w kryzysowych sytuacjach i wiemy co dzieje się u nas na bieżąco. Przed świętami zawsze obmyślam strategię zakupu prezentów i oczywiście upominek dla przyjaciółki ma swoje miejsce na tej liście. Jeśli, więc brakuje Ci pomysłu na prezent dla swojej drugiej, damskiej połówki, zajrzyj do mojej sprawdzonej listy pomysłów:

9 najlepszych pomysłów na prezent dla przyjaciółki:

1.      Mała torebka lub portfel 


Kobiety zwykle mają całe kolekcje torebek, ale tych, mniejszych – kopertowych w szafach nigdy nie jest za dużo. Ja stawiam na kompaktowy, czarny model ze złotymi okuciami na łańcuszku. Portfel też zawsze się sprawdza, szczególnie ten ze skóry. Przed świętami warto  skorzystać z rabatów (znajdziesz je tutaj) na akcesoria marki Venezia. Produkty tej włoskiej marki są mi doskonale znane i mam pewność, że nie zawodzą i wyglądają tak samo dobrze nawet po latach.

  2. Warsztaty kulinarne z szefem kuchni


Jeśli Twoja przyjaciółka uwielbia kuchnię i jest w niej prawdziwą królową, to raczej trudno będzie zaskoczyć ją książką kucharską. Możesz jednak pokusić się o znalezienie dla niej warsztatów kulinarnych z określonego tematu np. wypieków kuchni francuskiej lub perfekcyjnego smażenia steków. Oferty takich zajęć znajdziesz w ofertach lokalnego studia kulinarnego w miejscu zamieszkania Twojej przyjaciółki.

3. Stylowy planner na 2017 rok


Moja przyjaciółka to mistrzyni organizacji. Zawsze lubiła zapisywać sobie wszystkie obowiązki i zostało jej to do dziś, i przyznaję, że to upodobanie mamy wspólne. Ja stawiam na plannery minimalistyczne o ciekawych, nowoczesnych wzorach. Takie znajdziecie m.in. w sklepie Noteka.

4. Przepiśnik z wpisanymi, ulubionymi daniami


Jeśli Twoja przyjaciółka uwielbia gotować lub dopiero się tego uczy, warto sprawić jej pięknie wydany przepiśnik. Przy okazji w środku warto wpisać kilka swoich, popisowych przepisów, które później można wykorzystać w praktyce we własnej kuchni.

5. Stylowa biżuteria


Nie znam kobiety, która nie lubi biżuterii i zdecydowanie nie ma opcji, by którakolwiek miała jej przesyt. Pewnie znasz gust swojej przyjaciółki najlepiej, ale możesz zaskoczyć ją oryginalnym wzorem lub takim, który będzie symbolizował Waszą relację.

6.      Niebanalny kosmetyk 


Kosmetyków pewnie Twoja przyjaciółka ma mnóstwo, ale z pewnością sprawisz jej przyjemność takim, który zachwyci ją swoim wyglądem i będzie po prostu nowoczesnym gadżetem w kosmetyczce. Róż w kształcie serca czy ręcznie robione mydło z małej manufaktury z pewnością sprawi jej radość.

7.      Stylowy kubek 


 Twoja przyjaciółka nie wyobraża sobie poranka bez kawy? Witaj w 
klubie, ja mam dokładnie tak samo, a moja kolekcja kubków stale się powiększa. Mam też kilka ulubionych, które dostałam właśnie od przyjaciółki. Myślę, że dla każdej kobiety lubiącej ładne, designerskie przedmioty do domu kubek sprawdzi się doskonale.

8.      Lightbox 




Lightbox, to fajny, designerski gadżet, który pięknie wygląda i można go spersonalizować. Myślę, że sprawdzi się w każdym, damskim wnętrzu.

9.      Wspólny, babski weekend 



 W pewnym momencie życia coraz trudniej znaleźć dla siebie czas. Znam to doskonale, bo w macierzyństwie, gdy dziecko jest małe, trudno cokolwiek zaplanować i doprowadzić do skutku. Myślę, że warto jednak umówić się, że choćby się waliło i paliło spędzamy przynajmniej jeden weekend w roku tylko razem. Nadrabiamy wtedy wszystkie damskie filmy, możemy przegadać całą noc bez wyrzutów sumienia i opróżnić butelkę wina, która długo czekała na swoją kolej.

Święta tuż tuż. Ja z moją przyjaciółką spotykam się zaraz po nich, więc zdążę jeszcze z zakupami last minute. A Wy na jakie upominki stawiacie w tym roku?


Wpis powstał we współpracy z Alerabat.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz