5 najlepszych trendów w manicure na jesień i zimę 2016


Wypielęgnowane dłonie i staranny manicure są wizytówką każdej kobiety. W sezonie jesień/zima chowamy do szafy pastelowe lakiery. Manicure jest w tym czasie bardziej stonowany i elegancki. Spośród dominujących trendów wybrałam 5 moich ulubionych. 


Nie jestem fanką szalonych wzorów. Zdecydowanie stawiam na klasykę, a tylko czasem ulegam modzie na nietypowe ozdoby na paznokciach. Oczywiście uwielbiam hybrydy, bo nie ma nic bardziej wygodnego i trwałego, jednak równie chętnie maluję paznokcie zwykłymi lakierami w domu. To moje jesienne must have:

1 Kolory wina i brudnej czerwieni 





2. Nude
Neutralne paznokcie sprawdzają się zawsze i o każdej porze roku. Najbardziej lubię je solo, ale w towarzystwie jednego koloru np. złota prezentują się równie dobrze.





3. Czerń


Czarne paznokcie są kultowe i pasują chyba do wszystkiego. Najbardziej lubię je na migałowej średnio długiej płytce.





 4. Biel i srebro

Mega jasne paznokcie są trudne w utrzymaniu i z tym kolorem radę daje chyba tylko hybryda, ale efekt jest piękny. Ta biel to takie małe przywołanie lata w jesienne dni.




5. Metal 


Metalicznych paznokci jeszcze nie miałam, ale mam ochotę spróbować tego trendu. Wygląda bardzo efektownie i szczególnie na wieczorne wyjścia będzie idealny.





Zdjęcia pochodzą z Instagrama, każda fotka jest podlinkowana do profilu autorki, więc możecie nawet zacząć je śledzić.  Jak podobają się Wam takie propozycje manicure na jesień i zimę? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz