Pomysły na oświetlenie tarasu i ogrodu do 100 zł


Uwielbiam lato i leniwe wieczory na tarasie. Wystarczy delikatne oświetlenie, by odmienić balkon i zamienić go w przyjemne miejsce do spędzania czasu. Na szczęście ciekawy efekt można uzyskać nawet niskim kosztem. Zobaczcie jak to zrobić.

1. Lampiony ogrodowe

Lampion można wykonać samodzielnie ze słoików i świec. W sklepach i na wyprzedażach ładne lampiony można znaleźć już nawet od 50 zł jak np tutaj.


2. Lampki Led i choinkowe

Efekt przy użyciu takich lampek chyba podoba mi się najbardziej. Sznur lampek led to koszt ok 50 zł, a można uzyskać magiczny i bardzo romantyczny efekt.


3 Lampiony z lampek led w słoiku

Ostatnia propozycja to połączenie dwóch poprzednich pomysłów. Nie wiem co prawda, czy taki słoik nie przegrzeje się od lampek, ale zamierzam to niedługo przetestować.



źródło zdjęć: Pinterest

Który pomysł przypadł Wam najbardziej do gustu? 

15 komentarzy:

  1. uwoelbiam takie klimaty, to niesamowite ile zmienić moze światło...kocham wszystkie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne inspiracje! Marzy mi się, aby kiedyś mieć tyle przestrzeni, aby je wykorzystać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie oświetlenie sprawdzi się nawet na małym balkonie :)

      Usuń
  3. Akurat jestem w trakcie urządzania tarasu!! Wczoraj mąż poprosił, abym przemyślała oświetlenie. No idealnie w czasie ten post. Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne inspiracje chodź ja osobiście nie oświetlam balkonu może dlatego że jest malutki i rzadko mam czas tam posiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampiony - mega klimat, ale zawsze czuje niepokój związany z otwartym płomieniem, zwłaszcza w lato w ogrodzie ;) wybrałabym ledowe dekoracyjne lampki, wybaczyłas naprawdę piękne stylizacje! Dzieki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jedne to piękniejsze :) Ja potrzebuje pomysłu na "ogarnięcie" dużego tarasu tak by był funkcjonalny i przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Ja lubię połączenie słoików i lampek choinkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tanie nie oklepane rozwiązania, przecież to wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń