Magiczna, wiosenna sesja rodzinna


Wreszcie są! Pachnące jak ciepłe bułeczki - zdjęcia z naszej, wiosennej sesji zdjęciowej. Fakt, trochę trzeba było na nie czekać, ale nie żałuję. Jesteśmy zachwyceni efektami i z wielką przyjemnością się nimi chwalę.
Sesja wiosenna w otoczeniu rodzącej się do życia natury marzyła mi się od dawna. Pierwsze promienie słońca, kwitnące kwiaty i my w ciepłym świetle - taki klimat widziałam oczami wyobraźni. Kiedy więc napisała do mnie Iza Maciejewska (koniecznie zajrzyjcie na jej stronę i bloga) zgodziłam się na zdjęcia bez wahania. Nie mogłam się doczekać sesji, ale umówienie terminu wcale nie było łatwe. Iza jest mocno zapracowana, my również, a pogoda była wyjątkowo kapryśna. W końcu, udało się! Zrobiło się ciepło, a słońce pozwoliło na uchwycenie ładnego światła. Zdzwoniłyśmy się więc szybko i postanowiłyśmy - robimy sesję.
Nie znałam wcześniej Izy, więc nie wiedziałam jak pracuje. Okazało się, że to nie tylko przesympatyczna dziewczyna, ale też fotograf z wielkim refleksem i wyczuciem. Natychmiast złapała kontakt z Igorem, który tego dnia był bardzo na NIE. Na szczęście nowa "ciocia" zna humory takich młodzieńców i nie miała problemów, by sfochowanego Igora rozbawić czy zachęcić do współpracy. Sesja poszła bardzo sprawnie, a efekty przerosły nasze oczekiwania. Igor został uchwycony w całej, swojej okazałości, do tego klimat naszego, tajemniczego ogrodu, wiosna, my..... Wyszło po prostu pięknie. Ale zobaczcie sami:



Ja jestem oczarowana zdjęciami i talentem Izy, której dziękuję za tę piękną sesję i pamiątkę. Zdjęciami wypełnimy nie tylko albumy, ale też ściany w nowym mieszkaniu.

Zapraszam Was również na sesje u Izy, która fotografuje nawet kilkunastodniowe maluszki i podejrzewam, że można zgłosić się do niej z każdym pomysłem.

A jak Wam podobają się efekty sesji zdjęciowej? Widać foszek Igora? :)

32 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia piękna rodzina, takie szczęście bije od was, cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne i nieprzesadzone zdjęcia bez zbędnych clipartów. Wyglądacie cudownie i mega szczęśliwie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry fotograf, taki robiący zdjęcia od serca, z wyczuciem, nie peszący modela - to skarb ! i widzę, że trafiony w 10. Piekne zdjęcia, takie rodzinne, pełne miłości

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Ciepłe i rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest faktycznie i udało się uchwycić na fotkach fajny klimat :)

      Usuń
  5. mój faworyt do kolaz1 - zdjęcie prawe :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jezu, niesamowite... piękne... delikatne. rodzinne.. coś CUDNEGO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nie tylko nam fotki się podobają i opłaciły się wysiłki Izy :)

      Usuń
  7. Zachwycam się! Chciałabym robić tak piękne zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała bardzo, ale trening czyni mistrza, więc Martyna wszystko przed nami :D

      Usuń
  8. Wspaniała pamiątka! Zdjęcia są przepiękne, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiątka cudna, uwielbiam takie zdjęcia i bardzo się cieszę, że mamy kolejną, wspaniałą sesję.

      Usuń
  9. Ja tam żadnego focha nie widzę. ;)
    Wyglądacie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to świetnie :) Udało się zwalczyć szybko tego foszka :)

      Usuń
  10. Piękne , też będę takie robić.... :) Najważniejsze, że widać na nich kochającą się rodzinę, która lubi BYĆ ZE SOBĄ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy <3 <3 <3 Ja też będę takie robić... kiedyś... :)

      Usuń
  11. Ależ przystojniak z tego Igora... Super pamiątka na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz ładniejszy się robi ten mój mały mężczyzna <3

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia, ciepłe, rodzinne! Fotograf miał oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, piękne, piękne! Nawet nie potrafię wybrać najlepszego, bo każde ma to coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozpływam się oglądając Wasze zdjęcia! Cudowna rodzinka !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia ,naturalne .A Igor mały przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń