Przyjęcie urodzinowe inspirowane tęczą

Zaczyna się sezon urodzinowy dzieci urodzonych jesienią i zimą. Dotyczy to oczywiście również Igora, ale do tego wydarzenia mamy jeszcze kilka miesięcy. Tymczasem jedna z naszych, znajomych mam szuka inspiracji na urodziny dla swojej córeczki. Nie chce motywu przepełnionego różem, bo jej córeczka to łubuziara :) Dlatego szukamy czegoś innego. Mnie bardzo spodobał się motyw tęczy, bo jest kolorowy i jest dość uniwersalny. Bazą do dekoracji są oczywiście kolory, a wykorzystać można mnóstwo prostych elementów takich jak: balony, kolorowe pompony, małe piłeczki, wiatraczki, chmurki. Możliwości jest cała masa. Poniżej kilka inspiracji. Może któraś i Wam wpadnie w oko :)



 
Tort
(* tęczowy nie wygląda smacznie, więc ja poszłabym raczej w kolorową masę, a wnętrze tradycyjne)


Dekoracje
- różnokolorowe balony, pompony, girlandy, chmurki, małe piłeczki

 

Przekąski - kolorowe szaszłyki z owoców, galaretki, kolorowe babeczki, lizaki


 źródło zdjęć: pinterest, flicr

4 komentarze:

  1. Ostatnio robiłam ten teczowy biszkoptowy. Było duzo pracy ale efekt niesamowity ! Bardzo podobają mi sie te torty ! Szkoda ze na niektóre z nich to juz trzeba miec niemały talent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak robiłaś sama to gratuluję :) jak smakował taki tort? Mnie się też bardzo podobają takie torty - małe dzieła sztuki :)

      Usuń
  2. Pięknie! Już sobie wyobraziłam przyszły rok, sierpień, tęczowe przyjęcie w ogrodzie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że inspiracja się podoba :) Trochę zazdroszczę, bo urodziny mojego dziecka przypadają na zimę. Ech :)

      Usuń