Dodatki do domu na wiosnę - przegląd sieciówek


Na wiosnę zawsze mam ochotę na zmiany. Lubię wprowadzać je w kuchni, stylu życia, wyglądzie i wystroju mieszkania. Dlatego w naszych wnętrzach stworzyłam neutralną bazę po to, by móc ją zmieniać w zależności od pory roku i nastroju. W tym sezonie stawiam na złoto i pastele. Może i Ty wybierzesz coś dla siebie z moich, wnętrzarskich propozycji.

Ostatnio jeśli kupuję coś nowego do domu, to najczęściej mój wybór pada na złoto lub miętę. Te kolory fajnie łączą się z jasnymi barwami, które dominują w naszych wnętrzach, czyli z szarościami, beżami i bielą. Najbardziej lubię je w wydaniu minimalistycznym i skandynawskim, ale ostatnio moją uwagę zwraca też super modny styl hamptons. Bardzo dużo wnętrzarskich dodatków znajduję w H&M Home, bo odkąd mogę obejrzeć rzeczy z tej sieciówki w sklepie stacjonarnyn, całkowicie się w nich zakochałam. Mają całkiem przystępne ceny i świetne wzornictwo. Zobaczcie zatem co wybrałam ze sklepów on-line na wiosnę do domu:



1. Inspiracja HM Home, 2. Miętowy kubek scandishop.pl, 3,4, świece HM Home, 5. wazon HM Home, 6, Złoty kubek HM Home. 7 Patera aTab, 8. Pled HM Home, 9 Kubek-słoik aTab

Zobaczcie też kilka inspiracji wnętrz w kolorach złota i mięty z Pinteresta:


Jestem też zakochana w brudnym różu połączonym ze złotem i szarością. Nie mam co liczyć na wnętrze utrzymane w takich kolorach (chyba, że kiedyś dorobię się gabinetu), ale z przyjemnością przemycę do mieszkania dodatki w tych kolorach.


1. Inspiracja - Pinterest, 2 Lampion Zara Home, 3 Patera aTab, 4. Kwiaty Decoratore.pl, 5. Złota taca HM Home, 6, Kubek aTab, 7, Koc, pościel, poszewka na poduszkę HM Home

I odrobina inspiracji z Pinteresta:


Jak podobają się Wam moje propozycje? Uległyście już szałowi wiosennych zakupów czy udaje się Wam im oprzeć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz