Pomysły na stylowe i kobiece prezenty dla młodej mamy


O czym marzy młoda mama? Oczywiście o przespanej nocy, ciepłej kawie i zdrowej rodzinie, ale z pewnością ucieszy się też z drobiazgów, które znajdzie pod choinką. Prawdopodobnie jest pewna grupa kobiet, które oczekują praktycznych upominków, ale ja zdecydowanie do nich nie należę. Wolę to, co ładne, stylowe i przynoszące przyjemność. Taki powinien być prezent idealny.

A jak to zwykle wygląda w praktyce? Wyobraź sobie, że znajdujesz pod choinką prezent. Małe pudełko opakowane w papier mieniący się drobinkami złota, które ozdabia czarna, matowa kokarda robi wrażenie. Co może być w środku? Bierzesz prezent do rąk, w przejęciu odpakowujesz i Twoim oczom ukazuje się.... depilator...albo jeszcze gorzej - rondel do gotowania! Tadaam! Czar pryska w jednej sekundzie. Takich prezentów po prostu nie cierpię i pewnie Ty też. Kiedyś dostałam nawet pod choinkę rzecz, która doprowadziła mnie do łez, a był to pas poporodowy.... Owszem, dostałam COŚ TAKIEGO, gdy byłam w ciąży i uważam to za najgorszy prezent wszech czasów. Gorzej po prostu być nie mogło. Jestem zwolenniczką totalnie niepraktycznych, ale pięknych przedmiotów i właśnie takie prezenty lubię dostawać. Nie - patelnie, rondle i inne depilatory, ale rzeczy, które wprawiają w zachwyt i dają przyjemność. 

Na krótko przed świętami pozwoliłam sobie na listę takich prezentów, które odrobinę odsłaniają moją próżną naturę. Myślę, że jednak było warto, to być może trafi tu przypadkiem jakiś mąż lub partner i zamiast tej znienawidzonej patelni wybierze jedną z poniższych propozycji:

9 propozycji pięknych prezentów dla kobiet

1. Album Jessie Ware, "Tough Love" 32 zł, 2. Pozłacany naszyjnik marki Lilou 159 zł, 3 Filiżanka do kawy H&M Home 39,90 zł, 4. Zestaw pędzli do makijażu MAC 299 zł, 5 Bluza Manifiq&Co 299 zł, 6 Bransoletka Animal Kingdom 119 zł, 7 Powieść "Dzielnica występku" Mario Vargas Liosa ok 30 zł, 8 Miętowy długopis Kaweco, Noteka 69 zł 9 Planner z okładką imitującą marmur Noteka 45 zł

1. Album Jessie Ware, "Tough Love" - Znacie utwór "Champagne Kisses"? Polecam z całego serca do wyciszenia, relaksu i umilenia czasu. Muzyka, którą tworzy Jassie Ware jest absolutnie kobieca i eteryczna. Uwielbiam jej słuchać w ciągu dnia nawet, gdy pracuję, a jej krążek mógłby umilać mi każdą podróż samochodem i dojazdy na spotkania z klientami.


2. Pozłacany naszyjnik Lilou - Moja relacja z marką Lilou nie jest łatwa. Z jednej strony zawiodłam się kilka razy na jakości, bo jedną bransoletkę reklamowałam chyba 2 razy, a naszyjnik zwyczajnie się zerwał, ale obwiniam za to trudne początku macierzyństwa i dziecko, które zbyt namiętnie szarpało za moją biżuterię. Kocham i uwielbiam za wzornictwo i na skrzydlaty naszyjnik pewnie skuszę się bez względu na gwiazdkowe prezenty.

3. Filiżanka do kawy - Różowe złoto i pudrowy róż... czy może być coś bardziej kobiecego? Tej filiżanki do rąk nie weźmie żaden facet i bardzo dobrze, bo ona może należeć tylko do kobiety. Dla dziewczyn, które podobnie jak ja piją przynajmniej dwie kawy dziennie i lubią robić im zdjęcia. Mała czarna będzie zapewne pięknie komponowała się w słodko - różowym otoczeniu.

4. Pędzle do makijażu - Dwa słowa: pędzle i MAC powinny rozwijać wszelkie wątpliwości. To są podstawowe akcesoria do makijażu i przydadzą się każdej kobiecie. Z kolei, po marce MAC można spodziewać się najwyższej jakości i pięknego wykonania.

5. Bluza Monifiq@Co - Rzecz odrobinę romantyczna, ale prosta w formie, więc doskonale wpisuje się w moją estetykę. Myślę, że świetnie będzie wyglądała do kloszowanej spódnicy na wyjścia, jak na co dzień do dżinsów.

6. Bransoletka Animal Kingdom - połączenie czarnych kamieni i pozłacanych elementów podbiło moje serce. Do tego wilk i biorę tę bransoletkę w ciemno.

7. Powieść "Dzielnica Występku" - Mario Vargas Liosa, to mistrz literackiej prowokacji. Jego powieści niesamowicie wciągają i dają poczuć na własnej skórze ibero-amerykański klimat.

8. Miętowy długopis Kaweco - Prosta, minimalistyczna forma i piękny kolor. Dla mnie to wystarczy, bym nosiła taki długopis ze sobą wszędzie, nawet na okazję podpisania ważnej umowy. Warto zajrzeć do sklepu Noteka, bo znajdziecie w nim piękne i eleganckie perełki do pracy biurowej i nie tylko.

9. Planner w okładce imitującej marmur - Ponownie urzekł mnie prosty, minimalistyczny design, charakterystyczny dla produktów oferowanych przez Notekę. Myślę, że w takim plannerze przyjemnie będzie zapisywać wszystkie obowiązki i sprawy do załatwienia.

Jak podobają się Wam moje propozycje? A może macie przykłady z życia wzięte na swój najgorszy prezent?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz