Jesień w szafie chłopca - przegląd sieciówek

Jesień szafa chłopca

Za oknami jest jeszcze całkiem ciepło, jednak nie byłabym sobą, gdybym już nie szykowała się na chłody. W końcu "winter is coming" i nie można dać się zaskoczyć. Żeby ułatwić Wam i sobie maratony po sklepach, przygotowałam mały przegląd tego, co sieciówki oferują dla małych chłopaków. Jest szaro i buro, czyli dla mnie idealnie.

Jesień w kratę i na szaro


Jak jest z sieciówkami każda mama wie. Te ciuchy są łatwo dostępne, można je szybko kupić np. przez internet, bez problemów zwrócić i to są duże zalety. Z jakością bywa różnie i tutaj pewnie zdarzą się zarówno hity, jak i kity, ale ja mam swoje ulubione marki sieciowe, które trzymają w miarę równy poziom i podoba mi się ich wzornictwo. Na szczęście Igorson jest już w takim wieku, że nikt nie złapie się za głowę, jeśli chodzi ubrany w czarne rurki i szary t-shirt. Jestem fanką bazowych kolorów, krat, ciemnych szarości i miejskiego stylu, więc tegoroczne, jesienne kolekcje zdecydowanie trafiają w mój gust. 

Szczególnie warta uwagi jest kolekcja Reserved Concept. Mamom - minimalistkom spodobają się proste, nowoczesne wzory. Tymczasem zobaczcie moje wybory. Może coś wpadnie Wam w oko:



1 Bluza H&M 69,90zł, 2 Bluza H&M 39,90, 3,4 Koszule w kratę Reserved Kids 39,90 5 Kardigan Reserved Kids 69,90, 6 Bluzka Zara 59,90

7 Zara 45,90, 8 Reserved Kids 69,90, 9 Zara 75, 90

10. Reserved Kids 39,90, 11 H&M 49,90 zł, 12 H&M 59,90 zł, 13 Reserved Kids 24,90 zł, 14 Zara 129 zł




15 Bluza Zara 69,90, 16 Bluza Reserved Kids 89,90 zł, 17 Spodnie Reserved Kids 59,90, 18 Buty za kostkę H&M 79,90 zł, 19 Czapka Reserved Kids 34,90 zł

20 Kurtka Zara 79,90, 21 Płaszcz przeciwdeszczowy Zara 119 zł,
22 Bomber Reserved Kids 129 zł

Jak podobają się Wam moje propozycje z sieciówek? Kompletujecie już jesienną garderobę?


1 komentarz:

  1. Piękne ciuszki :) Gdybym miała synka, brałabym wszystko jak leci :) codziennik-kobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń