Cudownie letnia i konwaliowa sesja rodzinna

Moje poszukiwania najlepszych sesji rodzinnych trwają. Tym razem udało mi się trafić na wspaniałą realizację letniej i bardzo delikatnej, rodzinnej sesji. Piękne światło i kolory. Stylowe i proste rekwizyty, a w centrum kadrów mama z dwójką maluchów. Ze zdjęć bije miłość, spokój i budzące się do życia lato. Takie zdjęcia mogłabym oglądać cały czas!
Znów przekopałam internety, trafiłam na mnóstwo ładnych sesji. Ale ta jest wyjątkowa i zdecydowanie wyróżnia się na tle innych. Klimat jest dokładnie taki, jaki lubię- szczegóły są dopracowane, ale nie ma przepełnienia zbędnymi dodatkami. Rodzina została uchwycona w pięknym otoczeniu i w bardzo naturalny sposób. Zdjęcia wykonała para fotografów z Małopolski: Pastelove Kadry - Agnieszka i Michał Wojnicz. Wejdźcie na ich stronę, a przekonacie się, że zdjęcia są po prostu magiczne :) Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć z konwaliowej sesji:
I jak wrażenia po obejrzeniu zdjęć z sesji? Ja jestem zauroczona, całość jest po prostu urzekająca, szczególnie zdjęcia mamy i córki w wiankach. Cudowne!
Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć autorstwa duetu Pastelove Kadry, to zapraszam na ich FB i bloga.
Przy okazji, przypominam, że cały czas można zgłaszać sesje do cyklu mailem inspiracjemamy@gmail.com lub przez FB.

17 komentarzy:

  1. https://szoldrowskaphoto.wordpress.com/2015/08/03/sesja-macierzynska/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), wkrótce pojawi się u mnie kolejna sesją o nieco innym charakterze :)
      Prezentowana sesja konwaliowa bardzo mi się podoba, jednak nie dla każdej rodziny taka stylistyka będzie odpowiednia. Ja wyznaję zasadę, iż stylistyka sesji powinna odzwierciedlać charakter rodziny, czasem mam wrażenie iż obecnie wtłacza się wszystkich w modny teraz nurt romantyczno-bajkowy :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudne kadry, kocham konwalie. Ja szukam inspiracji na ciążową sesję z córką. Już kilka pomysłów mam, czekam az brzuch mi się pokaże :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracji jest u mnie mnóstwo, więc jeśli tylko masz czas to zapraszam. Trzymam kciuki za piękną realizację :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i po cichu marzę, że jak Igorson będzie większy to takie zdjęcia będziemy mieli :)

      Usuń
  4. Śliczna, świeża sesja z pozytywną energią. Przyjemnie się ogląda takie sielskie widoczki i roześmiane twarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia faktyczne bardzo ładne, choć zupełnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Każdy ma swój gust, więc nie wnikam :)

      Usuń
  6. Sielsko anielsko. Pięknie! Dobry plener!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - sielsko anielsko, to dobre określenie :)

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia, bardzo pozytywne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Chciałabym sama potrafić takie robić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie jak lubię i mój ulubiony zestaw kolorystyczny zieleń i biel. Nie piękniejszej sesji niż w bieli na trawie. Też się przymierzam do sesji, muszę poszukać inspiracji.

    OdpowiedzUsuń