Jak ubierać się w ciąży wiosną?



Mamy już wiosnę, robi się coraz cieplej i jest to idealna pora do podkreślania ciążowego brzuszka. Ja niestety nie miałam takiej okazji, bo końcówka mojej ciąży przypadła na zimę, więc brzuch był skryty pod kurtką. Wiosenna aura daje przyszłym mamom zdecydowanie większe pole do popisu.

Jak ubierać się w ciąży wiosną? Ja jestem zwolenniczką wykorzystywania ciuchów, które już mamy w szafie – czyli sukienki odcinane pod biustem i dłuższe tuniki sprawdzą się idealnie. Niezmiennie jestem też zakochana w sukienkach maxi na kobietach w ciąży. Wyglądają przepięknie! Niekoniecznie trzeba szukać ich w sklepach z odzieżą ciążową, w sieciówkach jest ich przecież mnóstwo. No a najważniejsze, to by brzuszek podkreślać, a nie go ukrywać :) Poniżej kilka ubraniowych inspiracji dla przyszłych mam:


 źródło: mychicbump.com, pinterest, tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz