Stylizacje na imprezę w ciąży




Stylizowanie się z brzuszkiem wcale nie jest proste. Dobrze, gdy długo możemy nosić ubrania „sprzed ciąży”, gorzej gdy rosnący brzuszek przestaje się w nie mieścić. Rozwiązaniem są oczywiście sklepy z odzieżą ciążową, choć wcale nie jest to jedyne wyjście. Ja mam zaledwie kilka rzeczy kupionym w takim sklepie. Kilka rzeczy typowo ciążowych dostałam również w prezencie, jednak do tej pory (9 miesiąc) chodzę w swoich „normalnych” ciuchach. Zbawieniem okazały się sukienki odcinane pod biustem, bombki i dopasowane krótkie sukienko-tuniki (z elastycznego materiału), co ciekawe pasują do teraz i wyglądają naprawdę fajnie. Co jednak zrobić, gdy wybieramy się na imprezę i chcemy olśnić towarzystwo? 


Dopasowana sukienka mini

Moim zdaniem są trzy typy niezawodnych stylizacji na czas ciąży, które sprawdzą się na imprezie. Pierwszą z nich są dopasowane i krótkie sukienki, które podkreślają kształty. Jest to oczywiście rozwiązanie dla dziewczyn, które mogą sobie na to pozwolić np. ze względu na zgrabne nogi i lubią swoje ciało w ciąży. Szpilki wyglądają w takim zestawieniu rewelacyjnie, ale nie oszukujmy się – w końcówce ciąży możemy zapomnieć o ich włożeniu. Chyba, że jedynie na wielkie wejście, a później zamienimy je na wygodne buty. Bardzo podobają mi się takie stylizacji w zestawieniu z czarną sukienką i biżuterią w postaci krótkiego naszyjnika, choć sukienki we wzory również mogą prezentować się pięknie. Poniżej kilka przykładów:

jak ubrać się na imprezę w ciąży
stylizacje ciążowe na imprezę
sukienki na imprezę w ciąży
stylizacje ciążowe blog
stylizacje ciążowe blog

Sukienki maxi - stylizacje ciążowe

Kolejna efektowna stylizacja dla przyszłych mam to sukienka maxi, odcinana pod biustem. Pięknie prezentują się zarówno zwiewne modele, jak i te dopasowane. Ja niestety nie posiadam ani jednej takiej sukienki, ale też nie miałam okazji, by się w takiej kreacji pokazać, a szkoda. Z tego co widziałam w ofercie sieciówek, to wybór jest bardzo duży (nie na działach dla mam, ale normalnych). Piękne sukienki maxi, również dla mam w ofercie posiada sklep Asos, dostępny w Polsce on-line. Co ważne, aby taka sukienka wyglądała dobrze, powinna być dopasowana na wysokości dekoltu oraz ramion i koniecznie musi odcinać się pod biustem. Długie kiecki typu worek odpadają, może i pomieszczą co trzeba, ale sprawią, że sylwetka stanie się ogromna i bezkształtna.

stylizacje ciążowe na wesele
stylizacje ciążowe na imprezę
stylizacje ciążowe na wesele



Luźna góra i dopasowany dół

Ostatnia propozycja to wersja bardziej w stylu classic. W takim zestawieniu ważny jest dopasowany dół i w miarę luźna góra np. tunika lub koszula. Przy takim ubiorze możemy poszaleć z dodatkami. Idealnie sprawdzi się on na domowej imprezie.
 
modne stylizacje w ciąży blog
modne stylizacje ciążowe
jak ubierać się w ciąży


Na koniec nie możemy zapomnieć o dodatkach, starannym makijażu i fryzurze. Tymczasem życzę dziś wszystkim udanej zabawy!

Źródła zdjęć: mychicbump.com, Up close and stylish - Instagram, jenniferstano.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz